Analiza porealizacyjna obwodnicy miasta Poznania na odcinku Złotkowo - Rokietnica

Analiza porealizacyjna dla obwodnicy miasta Poznania

Dokumentacja opracowana została w celu stwierdzenia czy zrealizowana obwodnica Poznania etap IIA spełnia wymagania ochrony środowiska określone w decyzjach administracyjnych, oraz na ile skuteczne było przeprowadzenie działań w ramach procedury oceny oddziaływania na środowisko w celu zapobieżenia ponadnormatywnym oddziaływaniom na tereny w sąsiedztwie drogi.

Czytaj więcej: Analiza porealizacyjna obwodnicy miasta Poznania na odcinku Złotkowo - Rokietnica

Analiza porealizacyjna obejścia m. Kobylanka, Morzyczyn, Zieleniewo w ciągu drogi krajowej nr 10 od km 32+121,00 do km 42+122,55 w zakresie imisji hałasu i zanieczyszczenia powietrza

Analiza porealizacyjna dla drogi krajowej DK 10

Przedmiotem opracowania była analiza porealizacyjna klimatu akustycznego oraz stanu zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego dla terenów położonych po obu stronach obejścia m. Kobylanka, Morzyczyn, oraz Zieleniewo zrealizowanego na przestrzeni lat 2004 – 2008

Czytaj więcej: Analiza porealizacyjna obejścia m. Kobylanka, Morzyczyn, Zieleniewo w ciągu drogi krajowej nr 10...

Analiza porealizacyjna dla obejścia drogowego miejscowości Krośniewice

Obwodnica Krośniewic - zanaliza porealizacyjna, pomiary hałasu.

Analiza porealizacyjna obejmująca całodobowe pomiary hałasu oraz badania zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego opracowana została po oddaniu do użytkowania prawie 7-kilometrowego odcinka obejścia drogowego Krośniewic.

Czytaj więcej: Analiza porealizacyjna dla obejścia drogowego miejscowości Krośniewice

Analiza porealizacyjna klimatu akustycznego dla terenów zabudowy położonych po obu stronach autostrady a-4 na odcinku Kleszczów – Sośnica km 393+600 do km 312+700

Analiza porealizacyjna dla inwestycji drogowej

Wprowadzenie

Analiza porealizacyjna w zakresie oddziaływania akustycznego śląskiego odcinka autostrady A4 (Kleszczów - Sośnicowice) opracowana została na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowy i Autostrad Oddział w Opolu. Analiza opierała się o całodobowe pomiary hałasu, oraz symulacje obliczeniowe przeprowadzone komputerowo. W opracowaniu skupiono się na odcinkach na jakich zostały zainstalowane ekrany akustyczne w celu sprawdzenia ich skuteczności oraz ewentualnie zaproponowania dodatkowych środków ochrony przed hałasem.

Czytaj więcej: Analiza porealizacyjna klimatu akustycznego dla terenów zabudowy położonych po obu stronach...

W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Aby dowiedzieć się więcej o plikach "cookie" i o tym jak je usunąć z komputera zobacz naszą Politykę prywatności.

Akceptacja: